Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vztah mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací
Vitošková, Veronika
NÁZEV: Vztah mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací AUTOR: Mgr. Veronika Vitošková KATEDRA (ÚSTAV) Katedra Psychologie ŠKOLITEL: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. ABSTRAKT: Předložená disertační práce se zabývá vzájemným vztahem žáků a studentů k budoucnosti, souvislostmi mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací a v práci je též naznačena úzká souvislost dané problematiky s volními vlastnostmi člověka. V teoretické části práce se věnujeme vědeckým východiskům časové dimenze v lidském životě, vztahu mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací a souvislostí těchto koncepcí s teoretickým uchopením problematiky vůle. Hlavní důraz je kladen na kognitivně-motivační a osobnostně-motivační koncepce časové perspektivy (práce Gjesmeho, Nuttina, Lense, Zimbarda, z českých autorů koncepce perspektivní orientace Pavelkové) a na klasické práce o výkonové motivaci Atkinsona, Raynora a Heckhausena. V rámci analýzy uvedených teoretických koncepcí jsme se zaměřili zejména na hledání překryvů, úzkých vazeb a návazností v popisovaných systémech. Praktická část představuje strukturovaný výzkum časové perspektivy, výkonové motivace a vůle u žáků základních a studentů středních škol. K základním cílům patří získat základní popis vztahu žáků a studentů k budoucnosti přes jednotlivé zkoumané oblasti, dále...
Vztah mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací
Vitošková, Veronika
NÁZEV: Vztah mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací AUTOR: Mgr. Veronika Vitošková KATEDRA (ÚSTAV) Katedra Psychologie ŠKOLITEL: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. ABSTRAKT: Předložená disertační práce se zabývá vzájemným vztahem žáků a studentů k budoucnosti, souvislostmi mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací a v práci je též naznačena úzká souvislost dané problematiky s volními vlastnostmi člověka. V teoretické části práce se věnujeme vědeckým východiskům časové dimenze v lidském životě, vztahu mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací a souvislostí těchto koncepcí s teoretickým uchopením problematiky vůle. Hlavní důraz je kladen na kognitivně-motivační a osobnostně-motivační koncepce časové perspektivy (práce Gjesmeho, Nuttina, Lense, Zimbarda, z českých autorů koncepce perspektivní orientace Pavelkové) a na klasické práce o výkonové motivaci Atkinsona, Raynora a Heckhausena. V rámci analýzy uvedených teoretických koncepcí jsme se zaměřili zejména na hledání překryvů, úzkých vazeb a návazností v popisovaných systémech. Praktická část představuje strukturovaný výzkum časové perspektivy, výkonové motivace a vůle u žáků základních a studentů středních škol. K základním cílům patří získat základní popis vztahu žáků a studentů k budoucnosti přes jednotlivé zkoumané oblasti, dále...
Vztah mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací
Vitošková, Veronika ; Pavelková, Isabella (vedoucí práce) ; Helus, Zdeněk (oponent) ; Man, František (oponent)
Předložená disertační práce se zabývá vzájemným vztahem žáků a studentů k budoucnosti, souvislostmi mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací a v práci je též naznačena úzká souvislost dané problematiky s volními vlastnostmi člověka. V teoretické části práce se věnujeme vědeckým východiskům časové dimenze v lidském životě, vztahu mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací a souvislostí těchto koncepcí s teoretickým uchopením problematiky vůle. Hlavní důraz je kladen na kognitivně-motivační a osobnostně-motivační koncepce časové perspektivy (práce Gjesmeho, Nuttina, Lense, Zimbarda, z českých autorů koncepce perspektivní orientace Pavelkové) a na klasické práce o výkonové motivaci Atkinsona, Raynora a Heckhausena. V rámci analýzy uvedených teoretických koncepcí jsme se zaměřili zejména na hledání překryvů, úzkých vazeb a návazností v popisovaných systémech. Praktická část představuje strukturovaný výzkum časové perspektivy, výkonové motivace a vůle u žáků základních a studentů středních škol. K základním cílům patří získat základní popis vztahu žáků a studentů k budoucnosti přes jednotlivé zkoumané oblasti, dále empiricky prověřit vztah mezi časovou perspektivou a výkonovou motivací žáků a studentů, a také blíže porovnat různá uchopení časové perspektivy (koncept perspektivné orientace...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.